Хто такий SEO-спеціаліст? 

ІТшники — це не лише розробники, менеджери та тестувальники. В ІТ-сфері існує чималий перелік спеціальностей на будь-який смак: як технічних, так і тих, які не мають справу з кодом. Однією із спеціальностей, яка розміщується практично на межі технічних та нетехнічних, є SEO.

SEO-спеціаліст (або як часто називають, SEOшник) приводить сайт у відповідність до вимог пошукових систем (Google та Yandex) з метою його потрапляння на першу сторінку у видачі пошукової системи за певним запитом потенційного клієнта. Розглянемо на прикладі просування сайту Logos IT Academy  у Луцьку. У нашому випадку задачею SEOшника буде вивести наш сайт у перші позиції при пошукових запитах “курси програмування Луцьк” та “навчання програмування Луцьк”. Це гарантує, що наш сайт відвідає максимальна кількість зацікавлених людей, а отже і потенційних клієнтів.

Потреба у SEO-просуванні виникла через конкуренцію практично у всіх сферах бізнесу, коли на один пошуковий запит приходилось кілька сторінок результатів пошукової видачі. Через це Google та Yandex почали значно серйозніше фільтрувати результати пошуку, оцінюючи сайт за власними критеріями та присвоюючи йому те чи інше місце в списку результатів. Таким чином власники сайтів намагаються максимально відповідати критеріям пошуковиків, щоб займати перші місця в списках та отримувати більше відвідувань сайту, ніж у конкуренти. У всіх таких випадках на допомогу приходять SEO-спеціалісти.

Навіть враховуючи те, що представником даної професії може стати практично будь-хто, все ж є певні особисті якості, які значно допоможуть вам в її опануванні та подальшій роботі:

bookshelf-128

Бажання постійно навчатись та поповнювати свої знання.

 

Алгоритми рейтингування сайтів Google та Yandex при пошуку постійно змінюються, тому SEO-спеціаліст повинен постійно слідкувати за оновленнями та максимально швидко на них реагувати, щоб не здавати свої позиції.

piechart-128

Стратегічний підхід до роботи.

SEO — це покроковий процес. Неможливо досягти достатніх результатів, впровадивши лише одну зміну. Саме тому перед стартом роботи спеціаліст вивчає область, формує стратегію та займається її подальшим впровадженням.

trends-128

Орієнтація на результат.

Результатом будь-якої діяльності є результат і замовник особливо добре відчуває його під час SEO-просування. Зазвичай оплата SEO-спеціаліста залежить саме від досягнутих результатів, а не від затраченого на нього часу. Саме тому варто враховувати такий момент під час вибору цієї професії.

brightness-128

Здатність мислити творчо та критично.

Кожен бізнес має свої особливості, саме тому важливо варіювати підходи в просуванні та постійно оцінювати результати кожного кроку за допомогою аналітики — чи не найважливішого інструменту SEOшника.

Якщо всі ці риси у вас є — тоді успіх вам забезпечено і ласкаво просимо на курси SEO-оптимізації у Луцьку від Logos IT Academy!

Записатися

 






×
Записатися

 







×
Лист директору

 




×